آغاز ثبت نام نمایشگاه مجازی ایران پلاست
info@iranplast.ir English




تاریخ خبر : 1402/7/30

ایران‌پلاست هفدهم شاگرد اول دیپلماسی



به گزارش ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست مرتضی شاهمیرزایی همزمان با پایان کار هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با بیان اینکه یکی از دستاوردهای بزرگ این دوره از نمایشگاه ایران پلاست افزایش 20 برابری شرکت‌های خارجی نسبت به دوره گذشته بود، گفت: با توجه به وجود محدودیت‌های مکانی در نمایشگاه امسال متاسفانه شرکت‌های خارجی متقاضی حضور در این دوره به صورت گزینشی در نهایت ۲۱۰ شرکت انتخاب شدند.

وی رونمایی از گریدهای جدید پتروشیمی را یکی دیگر از دستاوردهای بزرگ هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست اعلام کرد و افزود: ۲۰ قرارداد و تفاهم‌نامه به صورت رسمی و ده‌ها قرارداد و تفاهم‌نامه به صورت غیر رسمی به سبب برخی محدودیت‌های تحریمی میان تولیدکنندگان و شرکت‌های ایرانی و خارجی به امضا رسیده است.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی تأکید کرد: با توجه به حجم قراردادها و تفاهم‌نامه‌های منعقد شده در نمایشگاه هفدهم ایران‌پلاست، این دوره از نمایشگاه شاگرد اول دیپلماسی بود.

شاهمیرزایی گفت: همزمان با شصتمین سالروز صنعت پتروشیمی در دی‌ماه امسال، در مجموع ۱۲ طرح پتروشیمی در سال 1402 به بهره‌برداری می‌رسد که تعدادی از آنها از ابتدای سال تاکنون به بهره‌برداری رسیده است.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست روز گذشته (29 شهریور) با حضور 560 شرکت داخلی و 210 شرکت خارجی به کار خود پایان داد.